کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317551 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسمارتفون آمازون با تصاویر شناور و هولوگرافیک؟!

اسمارتفون

کامپیوترورلد به نقل از وال‌استریت ژورنال گزارش داد، شرکت آمازون اسمارتفونی را در دست توسعه دارد که نمایشگر سه‌ بعدی آن به فناوری ردگیری شبکیه چشم (retina-tracking) مجهز است و در نتیجه تصاویر را به‌گونه‌ای نمایش می‌دهد که گویی بالاتر از سطح نمایشگر، شناور هستند و جلوه‌ای هولوگرام‌گونه دارند. با استفاده از چنین فناوری جالبی کاربران می‌توانند تنها با حرکت چشم‌ها محتوای موجود روی اسمارتفون را ناوبری کنند. شایعه تلاش آمازون برای ساخت چنین گوشی‌ پیشرفته‌ای از آوریل امسال در محافل آی‌ تی مطرح شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، آمازون در ماه آوریل، چارلی کیندل، از مدیران سابق مایکروسافت را به استخدام خود درآورد و همین موضوع احتمال تولید یک اسمارتفون آندرویدی به‌نام Kindle را که گفته می‌شد در اواخر سال جاری عرضه خواهدشد، قوت بخشید. گفتنی است آمازون از سال ۲۰۰۷ تاکنون کتاب‌ خوان‌های الکترونیکی خود را با برند Kindle تولید و عرضه می‌کند ولی تاکنون به حوزه اسمارتفون‌ها قدم نگذاشته‌بود. همچنین لازم به ذکر است که نام چارلی کیندل (Charlie Kindel) با نام کتاب‌ خوان آمازون ارتباطی ندارد و املای‌ شان نیز متفاوت است.

ایده نمایشگرهای سه‌بعدی موبایل به‌طور عام، مبحث جدیدی نیست و برای مثال ال‌جی و HTC نیز محصولاتی با نمایشگر سه‌بعدی تولید کرده‌ بودند. اما اینکه تصاویر به‌صورت شناور و نمایی هولوگرام‌مانند به نمایش درآیند در نوع خود ایده‌ای نو به‌شمار می‌رود. البته رامون لیاماس، از تحلیلگران موسسه پژوهشی IDC می‌گوید، اگر چنین اسمارتفونی تولید شود مشخص نیست که آیا از آن استقبال خواهدشد یا نه به‌ویژه اینکه محصولات ال‌جی و HTC آنگونه که انتظار می‌رفت در بازار به‌فروش نرسیدند.

بخشی از مشکل به زعم لیاماس، کمبود محتوای سه‌بعدی برای اسمارتفون‌ها است. یعنی اگر چنین فناوری جذابی در اختیار باشد ولی محتوایی که بتوان برای تماشایش از این فناوری بهره برد در دست نباشد، خرید چنین دستگاهی چندان توجیهی نخواهدداشت. البته در بعد فنی نیز هنوز اطلاعات زیادی از نحوه کار این نمایشگر در دست نیست و اینکه برای مثال با فناوری Smart Track در گوشی‌های گالکسی S4 سامسونگ چه تفاوت‌ هایی دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14857 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/23 تعداد مشاهده: 1597
سافت گذر